Telefonske usluge besplatnog poziva na 0800 broj

Usklađivanje poslovanja s potrebama korisnika i upravljanje odnosima s korisnicima neophodno je za opstanak na tržištu i stvaranje konkurentske prednosti. Svaki Vaš kontakt s korisnikom vodi  ka dugoročnom zadovoljstvu korisnika.
Odličan način da poboljšate svoje poslovanje i odnos s korisnicima je usluga poziva na 0800 broj. Jednostavnije, riječ je o usluzi besplatnog poziva, koja je dokazano snažno prodajno i marketing sredstvo. Primjena 0800 besplatnog broja omogućuje Vašim korisnicima da vas kontaktiraju jednostavno, brzo i besplatno bez obzira iz kojeg djela Hrvatske je poziv upućen.

Prednosti telefonske usluge besplatnog poziva na 0800 broj

Zbog mnogobrojnih prednosti, uvođenje besplatnog 0800 broja kao dio korisničke podrške mnogi danas ne smatraju troškom, već investicijom. Korištenje 0800 broja dokazano:

  • povećava sveukupno korisničko iskustvo i jača brand
  • povećava povjerenje kupca jer prevladava mišljenje da su tvrtke s besplatnim pozivima veće i pouzdanije od konkurentskih
  • potiče komunikaciju, a time opetovanu prodaju
  • skraćuje prodajni ciklus i troškove prodaje
  • povećava lojalnost korisnika što smanjuje troškove pridobivanja novih i zadržavanja postojećih
  • korištenje 0800 brojeva u oglašavanju znatno povećava ROI Vaših kampanja - korisnici do informacije dolaze besplatno, a Vaše poslovanje nije limitirano na lokalno područje

Primjena 0800 telefonskih usluga besplatnog poziva

Ako Vas kupci i klijenti moraju svakodnevno zvati, telefonske usluge besplatnog poziva na 0800 broj si ne možete ne priuštiti. Možete ih koristiti u svim Vašim kontakt centrima, korisničkim servisima, info-telefonima.. Broj je preporučljivo koristiti i na stranicama Vašeg web dućana, pri telefonskoj prodaji, prodaji usluga - financijske institucije i agencije, turističke agencije, hoteli, dostava, pritužbe, pomoć..

 

Za više informacija kontaktirajte nas s punim povjerenjem.